pondělí 20. června 2016

Rolovací boxy

pondělí, června 20, 2016 6 komentářů
Včera jsem byla dotázána, jak jsem udělala, že štítky, archiv a další mám jako rolovací boxy. Tak vám to rovnou napíšu i zde, pokud by vás to zajímalo... Pro mě je to rozhodně praktičtější, protože si můžu určit, jaká bude velikost boxu a navíc to nezabírá tolik místa...
 


Můj návod.

Kopírovat se zdrojem!


Otevřete si šablonu přes tlačítko Upravit HTML. Vyhledáte si pomocí CTRL+F tu část, kterou potřebujete. V mém případě ŠTÍTKY. Pomocí černé šipky vlevo musím rozkliknout danou část a vložit následující kód. Na obrázku níže pak máte detailně, kam kterou část vkládáte.


<div style='width: 310px; height: 190px; overflow: auto'> </div>


Width - určíte si šířku boxu, height - určíte si výšku boxu. A to je vše.


Snad je to srozumitelné. Pokud ne, napište mi :-) Pokud byste měli nějaký jiný dotaz, není problém, pokusím se pomoci :-)



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne Vždycky mě bavilo hrát si s grafikou, dělat blogy a jejich vzhledy. Nikdy jsem se nepovažovala za nějakého experta a ani nikdy nebudu. To, co sem publikuji jsou věci, které by se mohly někomu do budoucna hodit nebo i mě samotné, pokud bych nějaký postup zapomněla... Každopádně jsem ráda, že sem tam si nějaký článek najde svého čtenáře nebo rovnou uplatnění :-)

štítky

6 komentářů:

  1. Super návod. :)

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Takovéhle typy přijdou vhod snad vždycky :D Když jsem si zakládala teď ten nový blog, tak bych se bez rad ostatních blogerů vážně neobešla xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se udělat i nějaké další zajímavé novinky :-)

      Vymazat
  3. Díky za takovýhle návod, výrazně se mi zmenšila velikost menu :) <3 díky, díky díky! Víc takových návodů!
    Zápisník spisovatelky

    OdpovědětVymazat


  • Tutorial na šablony

    Krok za krokem, jak si vytvořit vlastní blogovou šablonu po svém...

  • Tipy pro blogery

    Nápady a postřehy, odkoukané fígle, prostě vše, co by se vám mohlo hodit při práci na vašem vlastním blogu...

  • Moje grafika

    Amatérské pokusy o grafiku, mnohdy vytvořené s obrovským štěstím nebo díky volně stažitelné předchystané práci...

  • Calibre program

    Pár návodů s postupy, které jsem objevila díky experimentům s programem nebo diskuzním fórům na netu. Calibre slouží ke správě elektronických knih...