pátek 2. srpna 2013


Postupně tu popíšu celý program. Bude to však zatím jen to, co sama znám. Ale třeba se někomu začínajícímu bude hodit...


Můj návod.

Kopírovat se zdrojem!


POPIS ÚVODNÍ OBRAZOVKY

(obrázek zvětšíte kliknutím)


1. okno se seznamem knih, je rozdělené podle sloupců, které si nastavíte. Nějaké sloupce jsou přednastavené, nějaké si můžete sami vytvořit, viz. Calibre průvodce - Vlastní sloupce...

2. Podrobnosti o knize - v této části se ukazují informace o knize a její obálka, seznam informací se ukazuje podle toho, co si nastavíte (Calibre průvodce - panel Podrobnosti o knize)

3. panel nástrojů (podrobněji v Calibre průvodce - panel nástrojů)

4. v této části sledujete, zda je aktualizace programu ke stažení, vypínáte/zapínáte panel Podrobnosti o knize (č.3), vypínáte/zapínáte Prohlížeč štítků (č. 5), zobrazujete/skrýváte obálku knihy

5. Prohlížeč štítků (podrobněji v Calibre průvodce - Prohlížeč štítků)



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne Vždycky mě bavilo hrát si s grafikou, dělat blogy a jejich vzhledy. Nikdy jsem se nepovažovala za nějakého experta a ani nikdy nebudu. To, co sem publikuji jsou věci, které by se mohly někomu do budoucna hodit nebo i mě samotné, pokud bych nějaký postup zapomněla... Každopádně jsem ráda, že sem tam si nějaký článek najde svého čtenáře nebo rovnou uplatnění :-)

štítky

0 komentářů:

Okomentovat


  • Tutorial na šablony

    Krok za krokem, jak si vytvořit vlastní blogovou šablonu po svém...

  • Tipy pro blogery

    Nápady a postřehy, odkoukané fígle, prostě vše, co by se vám mohlo hodit při práci na vašem vlastním blogu...

  • Moje grafika

    Amatérské pokusy o grafiku, mnohdy vytvořené s obrovským štěstím nebo díky volně stažitelné předchystané práci...

  • Calibre program

    Pár návodů s postupy, které jsem objevila díky experimentům s programem nebo diskuzním fórům na netu. Calibre slouží ke správě elektronických knih...