pondělí 12. srpna 2013

Nastavování programu. Pokusím se popsat podrobněji co znám... Snad to někomu pomůže, třeba nějakým začátečníkům...

Záložka Chování:



Můj návod.

Kopírovat se zdrojem!


http://nd06.jxs.cz/326/105/b8b80990e0_94554525_o2.png

1. v dolním pravém rohu to vždy bude ukazovat, že je možné stáhnout novou verzi

2. pokud si nastavíte vlastní sloupce (Calibre průvodce - Vlastní sloupce) a budete tam mít typ ano/ne, máte možnost zobrazení buď striktně ano/ne nebo tři možnosti

3. když si v calibre budete chtít knihu prohlédnout, tak ji otevřete a jako první se vám otevře tento formát, pokud máte knihu ve více verzích; vyberte formát, který pro vaši čtečku upřednostňujete. Je to i formát, který je upřednostňovaný při převodu knih (je v pořadí jako první - výchozí).

4. tady si vybíráte, která formáty knih se vám budou otvírat v calibre, já mám nastaveny jen ty, které podle netu moje čtečka podporuje

Edit:
Sloupec Pořadí preference vstupních formátů - doporučuji si dopředu dát formáty, které umí Calibre převádět na mobi (pokud převádíte více souborů najednou, nemůžete zvolit, z které přípony převádíte na kterou, to funguje jen u převodu po 'kusech'). Je to jednoduší, aspoň vám nebudou pořád vyskakovat chybové hlášky, že to převést nelze.



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne Vždycky mě bavilo hrát si s grafikou, dělat blogy a jejich vzhledy. Nikdy jsem se nepovažovala za nějakého experta a ani nikdy nebudu. To, co sem publikuji jsou věci, které by se mohly někomu do budoucna hodit nebo i mě samotné, pokud bych nějaký postup zapomněla... Každopádně jsem ráda, že sem tam si nějaký článek najde svého čtenáře nebo rovnou uplatnění :-)

štítky

0 komentářů:

Okomentovat