středa 19. září 2012

 

Můj návod.

Kopírovat se zdrojem!


Takže knihy můžete vkládat několika způsoby:
1. První způsob je klasické přetažení ze složky do Calibre. Pro ty co neznají - Chytnete myší soubor a táhnete do Calibre, až se vám objeví ikonka šipky s malým plus. A pustíte :-) Kniha se přidá.
2. Další způsob je přes tlačítko Přidat knihy. Pak už jen stačí najít cestu ke knize.
3. A poslední způsob je podobný druhému. Slouží k tomu, když chcete přidat více knih a máte je třeba ve složkách a podsložkách. Takže zvolíte Přidat knihy z adresářů a Calibre už si samo složky projde a knihy přidá.



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne Vždycky mě bavilo hrát si s grafikou, dělat blogy a jejich vzhledy. Nikdy jsem se nepovažovala za nějakého experta a ani nikdy nebudu. To, co sem publikuji jsou věci, které by se mohly někomu do budoucna hodit nebo i mě samotné, pokud bych nějaký postup zapomněla... Každopádně jsem ráda, že sem tam si nějaký článek najde svého čtenáře nebo rovnou uplatnění :-)

štítky

0 komentářů:

Okomentovat